Pages

17 Haziran 2016 Cuma

Kına Hazırlıkları Varan:1 -Eminönü Çıkarması

Gönderen yesimkulak zaman: 12:28

      Yine eğlenceli bir günden hepinizee merhabaaa :D

       Bugün karneleri güzel çocuklarıma tek tek verip okuldan yolladıktan sonra annemle babamı alıp Eminönü'ne bir gidelim dedik. İyi ki de gitmişiz. Gitmişken kına gecesi için alınacakların bir kısmını hallettik.


       Çok da güzel şeyler aldık tam da internetten araştırdığım modelleri buldum. Öncesinden bir model ve fiyat araştırması yapmadan gitmeyin kafanız çok fazla karışır çünkü çok farklı modeller çok farklı fiyatlar var. Aynı şey için çok farklı fiyatlar çıkarabiliyorlar önünüze.

        Önce Eminönü'nün girişini dolaştık annemle babamın istediği şeyleri aldık. Sonra Şarkhan'a çıkalım dedik gelmişken çok merak ettiğim bir yerdi. Yol boyunca da birkaç kına malzemesi satan yer gözüme çarptı fiyat araştırması yaptım. Şarkhan'ı birçok blogta görmüştüm araştırma yaparken. Ama hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Tüm katları gezdim ama 3 ya da 4 tane doğru düzgün kına malzemesi satan yer vardı. Ve fiyatları yazılanın aksine benim sorduğum yerlerden daha pahalıydı. İçimize sinmedi ve çıktık ordan. Aşağı sokaklara giderken asıl girmem gereken sokağı keşfettim ve daldım heyecanla :D Ne çok çeşit varmış hangisini alacağımı şaşırdım ama kafamdaki modellerden de şaşmadım tabiiki :D :D :D


bunlar kına paketlerim kocaman bir kesenin içinde 100 tane bu şirin kına paketlerinden vardı. Şimdilik 1 tane 100 lük paket aldık. Duruma göre tekrardan gidip alırım dedik. Fiyatı:10 TL


Bunlar da halay mendilleri en çok bu kenarı paralı model hoşuma gitti. 10 tanesi 10 TL


Bunlar da el mumu 12 tanesi 10 TL


Bu da kına yakıldıktan sonra üstüne konan altı pamuklu el gülü 12 tanesi 10 TL


Bunlar çerez keseleri 100 tane vardı pakette 10 TL idi



Bu şirin şeyler de nedime taçları. Bizim kızlar bayılacak bunlara :D 10 tanesi 15 TL


Bu da annemin seçimleriyle alınmış kiloluk kına 1 kg alındı 20 TL


Bu şeker şey de benim kına tacım öyle kocaman taçlar pek tarzım değil böyle şeyleri daha çok seviyorum bayadır arıyordum bir dükkanda binbir çeşitini buldum. Dükkanın sahibi aslında toptancıyım ama evleneceksin sen istediğini seç al dedi :D Bordo kaftan istediğim için de bordo seçtim tacımı da. Başımda tam takamadığım için foto çekemedim ama kına gecesinden sonra atarım artık buraya da  :)


Bu rengarenk yelpaze de annemin :) El koymayı da düşünüyorum ama dur bakalım şimdilik kullansın iki güne sıkılıp bu da senin olsun diyebilir :D



    Bugünlük bu kadar daha listemde bitiremediğim çok şey var ama yavaş yavaş daha önümde 3 aym var aceleye çok da gerek yok gibi sanki :)

Hepinize mutlu günler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Gezdim, Gördüm, Yaptım, Anlattım... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos