Pages

11 Ocak 2017 Çarşamba

Mumluk Boyama -DIY-

Gönderen yesimkulak zaman: 11:12
Herkese merhaba :)
Bu soğuk ve karlı kış akşamında 3 günlük kar tatilinin de verdiği sıkıntıdan ne yapacağını şaşırmış bir Yeşim var karşınızda. Resmen oraya buraya saldırıyorum ne yapsam diye.
Sonunda buldum ne yapacağımı. Uzun süredir bir kenarda duran mumlarımı boyadım.
Bakalım nasıl olmuşlar :))


Mumları boyarken evdeki ojeleri kullandım.
 Önceki halleri bunlardı
 

   Mumları renklerine uygun ojelerle eşleştirmekle başladım işe.
Genelde mavi tonlarda mumlarım olduğu için mavi ağırlıklı ojeler kullandım.Boyadıktan sonra farkettim renkleri mumlarla tam uymuş başlarken bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim.
Beyaz mumlarımı da kırmızı ve krem renklerine boyadım. Onlar da kütüphanemi süsleyecekler.



Boyarken boyayacağınız zemine bir kağıt ya da gazete sermeyi unutmayın ki etraf batmasın :)
boyadıktan sonraki halleri bu mumlarımın.



Banyomda aynamın önünü süslediler güzel mumlarım.


Ve de makinemin üstündeki havlularımla deterjanlığımı süslediler.


Beyaz mumlarım da kırmızı halleriyle kütüphanemin kırmızı köşesini süsledi.


Ve son olarak krem rengine boyadığım mumlar kütüphanemin krem köşesindeler :)

Sanırım biraz renk takıntım var ne dersiniz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Gezdim, Gördüm, Yaptım, Anlattım... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos