Pages

12 Haziran 2016 Pazar

Davetiyemiz

Gönderen yesimkulak zaman: 01:55
     Merhabalar...
    Düğün hazırlıklarına başladım yavaş yavaş eylülde düğünümüz ve biz davetiyemizi seçtik en önemli maddelerden birini yapmış bulunuyorum.
Sizin de ajandanız var mı düğün öncesi yapılacaklarla ilgili çok işime yaradı benim ajandam herşey ayrı ayrı maddelenmiş halde yazıyorum.

Şimdiiii gelelim davetiyemize :)





   Nasıl sizce beğendiniz mi? Biz iki anneyle ve nişanlımla gittik tüm elemelerden sonra ortak karar bu davetiye oldu.Ama çok zormuş bunlar ya tek tek yazılara karar ver, yazı stiline karar ver, sipariş formunda o kadar değişiklik yaptık ki üstünü çizmekten yazılara yer kalmadı :) Yeni gelişmeler oldukça yazarım size şimdilik görüşmek üzere :))

  

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Gezdim, Gördüm, Yaptım, Anlattım... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos